Wednesday, May 07, 2008

Cheese Cake με μασκαρπόνε

Μετά από τα ψαράκια και τα σκορδάτα ορεκτικά, τραβιέται ένα γλυκάκι, νομίζω.

Υλικά:
200 γρ. μπισκότα digestive
4 Κ. σ. βούτυρο λιωμένο κι αν χρειαστεί προσθέτομε ακόμα 1
400 γρ. τυρί μασκαρπόνε
Ξύσμα λεμονιού από 3 λεμόνια
Χυμό λεμονιού από 1 λεμόνι
½ φλ. τσαγιού ζάχαρη
2 Κ. σ. κορν φλάουρ
3 αυγά χωρισμένα σε κρόκους και ασπράδια
Εκτέλεση:
Τρίβετε τα μπισκότα και τα ανακατεύετε με το βούτυρο. Τα απλώνετε στη βάση μιας φόρμας με ελατήριο ή σε τσέρκι που έχετε ακουμπήσει σε λαμαρίνα διαμέτρου 20 εκ. περίπου.
Χτυπάτε το μασκαρπόνε σε χαμηλή ταχύτητα στο μίξερ μαζί με τη ζάχαρη, το ξύσμα και το χυμό λεμονιών στο οποίο έχετε διαλύσει το κορν φλάουρ. Χτυπάτε καλά να ενωθούν τα υλικά.
Χτυπάτε τα ασπράδια σε σφιχτή μαρέγκα και ανακατεύετε με το μείγμα του μασκαρπόνε απαλά, παίρνοντας υλικό από κάτω προς τα επάνω. Αδειάζετε το μείγμα στη φόρμα με τη βάση μπισκότου, και ψήνετε, σε προθερμασμένο φούρνο στους 220 βαθμούς που λίγο μετά κατεβάζουμε στους 170 βαθμούς, για 35 λεπτά περίπου. Να πάρει χρώμα όλη η επιφάνεια. Αφήνουμε ανοιχτό το φούρνο να κρυώσει κάπως και μετά το βάζουμε στο ψυγείο. Αφού κρυώσει καλά, αλείφουμε από πάνω μαρμελάδα με φρούτα του δάσους και σερβίρουμε.
Σημ.: Τα τσηζ κέικ φούρνου καλό είναι να γίνονται την προηγούμενη μέρα από τη μέρα που θέλουμε να τα σερβίρουμε. Γίνεται και με τυρί Φιλαδέλφεια. Ανάλογα με τα λιπαρά του τυριού το γλυκό γίνεται πιο απαλό ή πιο σφιχτό.
Το μασκαρπονε είναι τυρί με 70% λιπαρά και μπορεί να χρησιμοποιηθεί αντί κρεμ φρες. Στο μίξερ χτυπάμε πάντα σε χαμηλή ταχύτητα.

16 comments:

Juanita La Quejica said...

Πωπω τί μου κάνεις τώρα! Που είναι και ώρα δύσκολη, έχω πήξει και με την σύγκριση 4 νοβελλών και 2 αιώνων λογοτεχνίας...
Θέλωωωωωωωωω!!!!!!! Με μασκαρπόνε, εννοείται!

ΕΛΕΝΑ said...

Θέλω επίσης cheesecake με μασκαρπόνε!!!
Νενάκι δεν έχω φτιάξει ποτέ cheesecake φούρνου, μόνο ψυγείου κάνω συχνά-πυκνά, το αγαπημένο μας γλυκάκι, του δίνουμε και καταλαβαίνει;-)
Θα τους το φτιάξω κι έτσι και θα σου πω εντυπώσεις.
Επίσης στην βάση βάζω και χοντροτριμμένα αμύγδαλα, ταιριάζουν πολύ ωραία με το τριμμένο μπισκότο:)
H φωτό σου πάντως πολύ ... προκλητική!!

Anonymous said...

Ax!!Nena mas!!!oti prepei to glukaki sou!!!kai tou fournou?!!!
tha to ftiaksw suntama!!!nomizw oti einai mia nostimia!!!
exw mia erwthsh!!!gia tis 4 koutakies soupas bouturou,mporeis peripou na mas grapseis posa gr.einai!!Se euxaristw polu!!
kai perimenw me upomonh oles na paroun gia na erthw kai gw!!!
yparxei synstismos!!!
filakia!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μιας και το ανέφερε η Κλειώ, ήθελα να σε ρωτήσω κι εγώ Νενάκι. Δεν είναι λίγο το βούτυρο?? Συνήθως για 200-250 γρ. μπισκότα, εγώ χρησιμοποιώ γύρω στα 130 γρ. βούτυρο. Οι 4 κουταλιές φαντάζομαι ότι θα είναι πολύ λιγότερο από 130 γρ. Για πες??

Μάγια said...

αχ τι λαχταριστό!!

Anonymous said...

Ωραίο γλυκάκι Νένα ούτε εγώ το έχω κάνει ποτέ στο φούρνο άντε να δούμε πόσα κιλά θα βάλω με τις δοκιμές και με τόσους πειρασμούς που έχει εδώ.
Να σαι καλά για την συνταγή.
Εll

Αγγελική Ν said...

Και εγώ δεν το έχω κάνει στο φούρνο, το έχω φάει όμως και είναι ωραίο! Νένα ευχαριστούμε! Όσο για την φωτογραφία... Μόνο καλά λόγια έχω να πω! Ζωγραφίζεις!

Κλειώ, οι 4 κουταλιές της σούπας αντιστοιχουν στο 1/4 της δοσομετρικής κούπας.Η 1 κούπα βούτυρο ζυγίζει περίπου 225γρ. Επομένως οι 4 κουταλιές βούτυρο έχουν βάρος 56,25γρ!

Anonymous said...

Aggelikoula mou!!s`euxaristw!!!barethka na treksw sta biblia mou!!!htan polu analutiko!!!
filakia!!!

"ζαχαρούλα.." said...

πωωωωω.. τι μου έκανες τώρα και είναι και βράδυ!!!!! φτου σου...

heart n soul said...

Νένα! Γιατί? τέτοια ώρα τι θα κάνω? Υπέροχο! Μ'αρέσει και με γλυκόξινο βύσσινο από πάνω. αααααχχχ......
να προειδοποιήσω τις κόρες που δεν έχουνα ξαναψήσει? το τσηζκέικ συχνά-πυκνά ραγίζει στο ψήσιμο, είναι φυσιολογικό, μη φρικάρετε:) Η χαμηλή θερμοκρασία βοηθάει

Anonymous said...

euxaristoume!!kardoula mou!!!polu kalh h sumboulh sou!!!gia na mhn frikapoume!!!
afrikiasta filakia!!!

Maria Tzirita said...

Καλημέρες! Υπέροχο το γλυκό, ακριβώς του γούστου μου! Γίνεται να μου στείλετε αυτό της φωτογραφίας, λόγω ελλείψεως χρόνου ΕΥΤΥΧΩΣ δεν προλαβαίνω να το φτιάξω!...

Anonymous said...

Ανοίγω το PC σήμερα το πρωί και βλέπω το γλυκό. Μπορώ να έχω ένα κομμάτι στο γραφείοοοοο?
Και είμαι και σε δίαιτα.
Καλημέρα σε όλους...

Nena said...

Η μαρμελάδα είναι από φρούτα του δάσους.
Η θερμοκρασία όντως χαμηλή βοηθάει να μη σπάσει το κέικ, αλλά καίμε πάντα το φούρνο δυνατά γιατί όταν τον ανοίγουμε χάνει θερμοκρασία.
Το μασκαρπόνε επειδή έχει πολλά λιπαρά, βοηθάει στο να μην βάλουμε πολύ βούτυρο.
Χοντρικά υπολογίζω πως κάθε κουταλιά φαγητού είναι 20 γρ., αλλά βρίσκω πολύ διαβασμένη την Αγγελικούλα μας, οπότε...
Καλοφάγωτο!

witchofdaffodils said...

η αμαρτία σε μια φωτό :) τέλειο!

Penelope said...

Αγαπημένη γεύση, είτε είναι απευθείας ψυγείου, είτε είναι με προεργασία φουρνού!
Δεν υπάρχει περίπτωση να το προσπεράσω, όπου κι' αν το βρω...
Άσε δε, να το έχω φτιάξει μόνη μου! Τι να σου σχολιάσω άλλο καλή μου Νένα;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...