Monday, December 04, 2006

Ζυμαράκι για την βάση της πίτσας

Ειναι η βαση της πιτσας που φτιαχνει η μητερα μου 25 χρονια τωρα κι απο αυτην την εμαθα κι εγω.

Υλικά
35ο γρ γαλα
φρεσκια μαγια
1 φλ. καφε λαδι
1 κουτ.τσ. κοφτο ζαχαρη
1 " " " αλατι
αλευρι για ολες τις χρησεις οσο σηκωσει
Ζεσταινω το γαλα και λιωνω μεσα τη μαγια. Προσθετω το λαδι,τη ζαχαρη και το αλατι και αλευρι οσο σηκωσει,(ξερετε οι μαμαδες δεν δινουν ποτε ακριβεις ποσοτητες..οσο παρει... οσο σηκωσει, με το ματι, μια χουφτα, εεε,να, λιγο στη μυτη, κλπ, κλπ).
Αφηνω το ζυμαρι σκεπασμενο σε ζεστο μερος καμμια ωριτσα. Τοτε εχει ηδη φουσκωσει.
Λαδωνω το ταψι του φουρνου και το στρωνω ομοιομορφα.
Απο πανω βαζω ο,τι θελω, ντοματες, τυρι, ζαμπον, ελιες, πιπεριες.
Ψηνω στους 200ο C ενα εικοσαλεπτο με μιση ωρα περιπου.
Καλή Όρεξη

9 comments:

Juanita La Quejica said...

Καλώστην! Καλορίζικη!
Και με τί δωράκι έρχεσαι, ευχαριστώ, ευχαριστώ!
Λες να το επιχειρήσω; Θα μου πεις, εδώ μέχρι καλαμάρια με σοκολάτα έχω φτιάξει, στην πίτσα θα προβληματιστώ; Χθες έβλεπα συνταγή με σαλιγκάρια και σοκολάτα, αλλά μέχρι και εγώ ψιλοαηδίασα, χαχα!

Anonymous said...

Αχ αυτές οι μαμάδες με το δοσομετρητή "μάτι". Το αλεύρι με το μάτι, το νερό με το μάτι, το ψησιμο με το μάτι, μα ρε μάνα με το ματι θα γράφω στη συνταγή; της έλεγα....αχ αυτο το μάτι!!!

luna said...

opos oi krepes etsi kai oi pitses den einai kaki idea......me fetoules banana kai xirous karpous mmmmmmm kalo akougete!

Juanita La Quejica said...

Πράγματι! Ίσως με λίγη ζάχαρη στη ζύμη ε;

luna said...

jaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!nai nai

Juanita La Quejica said...

Πλάκα πλάκα, η πεθερά μου μόλις μου είπε ότι μια φίλη της γερμανίδα τους είχε φτιάξει πίτσα με σοκολάτα και φρούτα. Η πεθερά είχε ξετρελλαθεί, ο πεθερός είχε πάθει τη φρίκη της ζωής του, χαχα!

fish eye said...

@..Xoυανιτακι..
Καλώς σας βρήκα και πάλι. Μα δεν ήταν δυνατόν να μη φέρω τη σοκολατόπιτσα αφού ξέρω τις αδυναμίες σου!Είμαι σίγουρη πως σου έδωσα μία πολύ καλή ιδέα.
Αλλά σαλιγκάρια με
σοκολάτα..μπλιαχχχχ!!
Την καλησπέρα μου!!

fish eye said...

@..Κικη..
Για να καταλάβεις σε αυτή την συνταγή,σχετικά με το γάλα έλεγε
'ένα μπρίκι΄.Άντε βγάλε συμπέρασμα!!Φιλί..μου λείπεις!

fish eye said...

@..luna..
Nα προσθέσουμε και φράουλες??
Την καλησπέρα μου!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...