Monday, January 01, 2007

Πρωτοχρονιάτικο τραπέζι

Κατ' αρχήν θέλω να ευχηθώ καλή χρονιά σε όλους. Όπως ξεκίνησε αυτό το blog με φιλική και καλή διάθεση, έτσι να συνεχίσει!
Κάνω εγώ λοιπόν ποδαρικό για το 2007. Εύχομαι να είναι καλό!
Χτες βράδυ, το περάσαμε με συγγενείς, φίλους, παιδάκια και.....ένα άλλο μικρό και γλυκό μέλος της οικογένειας που φιλοξενηθήκαμε.
Όλοι είχαν συμβάλλει γι αυτό το τραπέζι μιας και οι φιλοξενούντες είχαν μόλις γυρίσει από μακρινό ταξίδι 2 μέρες πριν. Παρόλα αυτά, η οικοδέσποινα μας έβγαλε ασπροπρόσωπους.
Είπαμε να μην φτιάξει πολλά φέτος λόγω του ταξιδιού αλλά και για να μη βαρύνουμε όπως κάθε χρόνο.
Ένα τραπέζι γεμάτο γεύσεις, χρώματα κι αρώματα.
Πρώτα πιάτα:
Σαλάτα με γαλλικό μαρούλι, σπανάκι, ρόκα, σταφίδες, κουκουνάρι, ρόδι, πορτοκάλι, μπαλσάμικο που επανέλαβα εγώ αφού είδα τα Χριστούγεννα ότι άρεσε.
Πατέ σολομού που έκανα πάλι εγώ αλλα με την ωραία και γιορτινή ιδέα της Λίας.
Τυράκια (ροκφόρ και γραβιέρα).
Σαλαμάκι και ελίτσες γεμιστές.
Κύρια:
Χοιρινό στο φούρνο με πιπεριές και τυρί (τέλειο, περιμένω συνταγή από την οικοδέσποινα)
Ρύζι σουρωτό
Μια υπέροχη σάλτσα με μανιτάρια, τυρί, κρέμα γάλακτος και ροκφόρ (που επίσης περιμένω τη συνταγή).
Γλυκά:
Βασιλόπιτα που έφτιαξε η Βάσω, χρόνια της πολλά!
Προφιτερόλ και κανταϊφι από το Κοσμικόν που έφερε η Ντίνα και ο Θανάσης.
Όλα τα τιμήσαμε και όλα ήταν υπέροχα.
Παίξαμε taboo μέχρι τελικής πτώσεως!
Το πανέμορφο πλασματάκι που βλέπετε έκανε πρωτοχρονιά μαζί μας!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! Και του χρόνου είπαμε: ΟΛΟΙ ΜΕΤΡΗΜΕΝΟΙ!
Κική

12 comments:

Anonymous said...

χρονια πολλα γλυκια μου..παντα να περνας καλα..μα ειναι αληθινο το πλασματακι??φιλιααα..!!!

Juanita La Quejica said...

Και του Χρόνου Κικίτσα!
Κουνελάκι είναι αυτό; Γλύκα!
Εμείς το taboo δεν καταφέραμε να το βρούμε στο πατάρι που το χώσαμε πέρισυ και έτσι παίξαμε λίγο pictionnary, 21 και 31. Και λίγο πιάνο, κάλαντα και τα σχετικά.

Anonymous said...

XRONIA POLLA KIKI KAI TOY XRONOY

CGP said...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!
Ωραία παρουσίαση !!!!!!!!

Λία Π. said...

Xρόνια Πολλά σε όλους σας.Καλή χρονιά.
Λαχταριστό το τραπέζι σας. Πάντα τέτοια.
Δεν πιστεύω να είδε το κουνελάκι η Άλλη Αγγελική και να της μπήκαν τίποτε ιδέες στο μυαλό. Λέω τώρα..

Anonymous said...

Αχ παιδιά! Αυτο το αληθινό κουνελάκι μας πήρε τα μυαλά. Από χτες τα παιδιά μου ζητάνε κουνελάκι για κατοικίδιο κι εγώ δε χόρταινα να το χαϊδεύω. Η άλλη Αγγελική να πάρει τα μάτια της από το κουνελάκι. Αρκετές ιδέες τέτοιες άκουσα χτες από τους άντρες της παρέας για πείραγμα...
Φιλιά σε όλους!

Juanita La Quejica said...

Πάντως Κικίτσα κι εγώ όταν το είδα μου πέρασε από το μυαλό η επιθυμία που είχες εκφράσει για κουνέλι με σοκολάτα, αλλά κρατήθηκα και αρχικά δεν είπα τίποτα! ΧΑΧΑ!!!

Anonymous said...

Καλημέρα !! Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους με υγεία, αγάπη και ηρεμία στα σπιτικά σας.
Κική μου αυτό το "μετρημένοι" ήταν ως προς το τι θα φάμε αυτές τις μέρες ε;;; Τι να σου πω καλή μου !!
Απετυχα παταγωδως στο μέτρημα !!
Μέτρα 3 αγελαδίτσες.. Μη φωνάζεις καλέ!!! Σαλατίτσα και ψητά ξεκίνησα απο σήμερα και για ένα μήνα !!! Ήμαρτον ....

Anonymous said...

Άστα Χιά! Ούτε ξέρω κι εγώ πόσα μουυυυυ να πω. Όσο για το μετρημένοι, όχι, εννοούμε να είμαστε του χρόνου όσοι και φέτος. Περισσότεροι ναι, λιγότεροι όχι! Καλή χρονιά!
Χουανίτα, μακριάααααααααααα....

Anonymous said...

Ε, όχι και να μου πείτε πού θα πέφτει το μάτι μου και πού θα πηγαίνει το μυαλό μου!!!

Για μαζευτείτε, σας παρακαλώ, κόρες! :-P

Α! Και ΠΟΛΥ καλή χρονιά για όλους!

Anonymous said...

Κική, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, με υγεία και χαρά!
Ωραίο το κουνελάκι, αλλά δεν κάνει για κατοικίδιο εντός του σπιτιού (σε κλουβί στην αυλή, ναι), κάνει κακάκια συνέχεια και παντού!!!
Παραμονή Πρωτοχρονιάς παίξαμε 21 εμείς (έχασα λίιιιγο, με ισορρόπησε ο άντρας μου και δεν πήραμε ούτε δώσαμε λεφτά τελικά). Φάγαμε μενταγιόν από ψαρονέφρι με σάλτσα από δαμάσκηνα και μαυροδάφνη πάνω σε πουρέ πατάτας και κολοκύθας, πιτούλες σπιτικές (ζυμωμένες με μπόλικο γιαούρτι, σκόρδο και άνηθο) και σαλάτα ρόκα σπανάκι με σως μπαλσάμικο-ελαιόλαδο-μέλι-σκόρδο.
Ψήσαμε κολοκύθα με ζάχαρη και κανέλα, είχαμε και τούρτες (καραμέλα, σοκολάτα, αμυγδάλου) και φυσικά τη βασιλόπιτα. Κρασί κόκκινο (το syrah του Μπαμπατζίμ, τέλειο!!!) και μετά σαμπάνια Veuve Cliquot!
Αν δεν ήμουν αρρωστούλα (κρύωμα:λαιμός, αυτιά, κεφάλι χάλια!) θα τα γευόμουν όλα καλύτερα, αλλά δεν πειράζει!
Και του χρόνου με υγεία λοιπόν!

kiki said...

Καλή χρονιά και σε σένα Αθανασία. Υποθέτω ότι πέρασες πολύ ωραία! Το κουνελάκι ήταν σε κλουβάκι αλλά το πέρναμε συνέχεια αγκαλιά. Δεν ήταν ελέυθερο για τους λόγους που είπες.
Κική

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...