Wednesday, January 31, 2007

Αλλαγή στο μπλογκ


Φίλοι μας, εδώ και λίγο καιρό ο blogger προετοίμαζε τη νέα version. Αποτέλεσμα ήταν εδώ και μερικές μέρες να μας αναγκάσει ουσιαστικά να μετατρέψουμε την παλιά version σε νέα. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Κατ' αρχήν το χάος σε όλα τα links δεξιά, αλλά και στην αναζήτηση, που ελπίζουμε μέχρι το βράδυ να διορθώσουμε (πάλι θα ξενυχτήσουμε).
Το πιο σημαντικό όμως, για μας που είμαστε ομαδικό blog είναι ότι τα τα παλιά μας μέλη δε θα μπορούν να ποστάρουν.
Για να μπορέσετε πάλι να βάλετε ποστ, θα πρέπει να κάνετε το εξής:
Όταν θα προσπαθήσετε να βάλετε ποστ, θα σας ζητηθεί να γυρίσετε κι εσείς το "λογαριασμό" σας σε νέα βέρσιον (switch to new version). Όλοι όσοι έχετε ανοίξει λογαριασμό στο gmail είναι εύκολο. Απλά, δίνετε τα στοιχεία που έχετε στο λογαριασμό σας εκεί (username και password).
Όσοι δεν έχετε λογαριασμό στο gmail, μπορείτε να ανοίξετε εκείνη τη στιγμή.
Για να πω την αλήθεια, εμείς δεν ανοίξαμε λογαριασμό καινούριο, αλλά χρησιμοποιήσαμε το email του blog μας. Δοκιμάστε κι εσείς με το υπαρχον email σας πριν ανοίξετε καινούριο λογαριασμό στο gmail.
Κάνετε τις απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε να μπορείτε πάλι να βάλετε τα post σας. Γράψτε μας αν έχετε κάποιο πρόβλημα.

25 comments:

Juanita La Quejica said...

Μπράβο Κική και ευχαριστούμε που έκανες την αλλαγή και έφαγες όλη την ημέρα σου στις αλλαγές. Πέσαμε βλέπεις στην μεταβατική περίοδο των αλλαγών του blogger, που από την μια μας υποχρεώνει να αλλάξουμε, από την άλλη δεν έχει λύσει όλα τα προβλήματα της μετάβασης... είναι και ομαδικό το μπλογκ μας, οπότε γίνεται ακόμα πιο περίπλοκη η αλλαγή.
Παιδιά, ένα λογαριασμό στο gmail χρειάζεστε και πάλι θα εμφανιστούν τα ονόματά σας στα μέλη του μπλογκ. Άντε, μην βαριέστε, κάντε το να είμαστε και "επισήμως" όλοι παρέα!

Juanita La Quejica said...

Αυτόν με το κομπρεσέρ τον βλέπω και τρελλαίνομαι! Γιατί στην αυλή μου είναι από το πρωί ένας ίδιος και προσπαθεί να μας "ζεστάνει", διαλύοντας ό,τι βρει μπροστά του, αχ, άτιμες σωλήνες που γερνάτε και εσείς μαζί μας!

witchofdaffodils said...

αγαπητες αντμινιστρατόρισσες,
εγώ -που είμαι και πολύ avance ατομο;)- ήδη είχα το νέο blogger και λογαρισμό στο google. Αν δώσω το λογαριασμό μου με πηγαίνει στο δικό μου μπλογκ φυσικά. Νομίζω ότι ο νέος blogger δεν υποστηρίζει ακόμα τα ομαδικά μπλογκ. Εκτος αν θα πρέπει να ανοίξω νεο λογαριασμό. Καλά τα λέω; please advise

Juanita La Quejica said...

Εμάς μας έβαλε αυτόματα όταν αλλάξαμε στην νέα βερσιόν... χμ... στείλε με email το gmail σου για να σου στείλω πάλι πρόσκληση μαγισσούλα. Αλλιώς, ανέβα στην σκούπα και πέτα μέχρι εδώ! Και κάνε και κανένα μαγικό στους σωλήνες του καλοριφέρ μου please!

Juanita La Quejica said...

Μαγισσούλα, σου έστειλα πρόσκληση στο yahoo σου, κάνε δοκιμή. Πάντως μέσα στα settings φαίνεσαι κανονικά στην λίστα, όπως και όλοι μας...

Olivi Nina said...

egw pantws ligo mpeurdeutika me to ti prepei na kanw...

Anonymous said...

Καλημέρα!
Το gmail ζητά κινητό, κι εγώ κινητό ΔΕΝ έχω ούτε πρόκειται να αποκτήσω.
Δεν πειράζει. Έτσι κι αλλιώς μπορώ να γράφω σχόλια ως επισκέπτρια.
Καλά ξεμπερδέματα στις υπόλοιπες/ους!

witchofdaffodils said...

ok now!

Olivi Nina said...

egw pali exw logariasmo gmail.kanw log in alla tipota..den me bazei..prospathw pleon na kanw neo logariasmo..

kiki said...

Ακούστε με όσοι έχετε πρόβλημα. Προσπαθείτε να μπειτε και ρωταει αν έχετε λογαριασμό στο gmail ή όχι. Αν έχετε -λέει- πατήστε ναι. Αυτο έκανα κι εγώ με το δικό μου μπλογκ για να μπω. Απλά έδωσα το username και password που είχα λόγω του email μου. Τόσο απλά. Ούτε κινητό μου ζήτησε Αθανασία, Ούτε τίποτα άλλο. Εννόείται ότι δε δίνουμε τέτοια πράγματα στο νετ.

Anonymous said...

Δεν ξέρω πότε άνοιξες το λογαριασμό στο gmail Κική, πάντως πρόσφατα που δοκίμασα ζητούσε κινητό για να αποκτήσω e-mail εκεί. Αυτό εννοώ.
Όχι τα περαιτέρω για το blog...

Julia_Dream said...

Γειά σου Αθανασία!

Είναι υποχρεωτικό πεδίο το κινητό στη φόρμα για τη δημιουργία νέου λογαριασμού στο gmail? Το υποχρεωτικό πεδίο ορίζεται συνήθως με ένα αστεράκι δίπλα στο όνομά του. Αν ναι μου κάνει τρομερη εντύπωση! Εννοείται ότι δεν πρέπει να το δώσεις. Προσπάθησε να δημιουργήσεις λογαριασμό χωρίς να δώσεις το κινητό μήπως και πετύχει! :-)

Φιλικά,

Γιούλη

Anonymous said...

Προσωπικά δεν έχω λογαριασμό gmail, έβαλα αυτόν του hotmail και προχώρησε κανονικά και χωρίς να ζητήσει κάτι άλλο...

kiki said...

Ακριβώς Πηνελόπη! Όταν έφτιαχνα χτες το μπλογκ έπρεπε να δώσω λογαριασμό gmail. Σκέφτηκα όμως, ότι μπαίνουμε και εγώ και η Χουανίτα, άρα δε θα έπρεπε μα είναι της μιας ή της άλλης το μειλ και πασγουορντ. Γι αυτό έδωσα το μειλ του yahoo και γι αυτό παραπάνω σας προτείνω να κάνετε το ίδιο! Από τη στιγμή που το δέχτηκε, δε χρειάζεται καν να ανοίξετε λογαριασμό το gmail.

Anonymous said...

Πολύ χαίρομαι που σας ανακάλυψα!! Έχετε συνταγές όχι μόνο πρωτότυπές αλλά και δοκιμασμένες από εσάς και αυτό μετράει. Και πάντα τις συνοδεύετε από όμορφα περιστατικά ή σχόλια κι έτσι παίρνουν μεγαλύτερη αξία. Αν και έχω ξεκινήσει δίαιτα, θα φτιάξω σίγουρα την μανιταρόπιτα αφού λατρεύω τα μανιτάρια και τις πίτες.
Κική μου θα μας φτιάξεις και φρυγανιά; Τη δοκίμασα στη Μπόχαλη, στο "φιορεντίνο" (νομίζω) και ξετρελάθηκα.
Είναι ο καλός μου από τη Ζάκυνθο και λάτρεψα όλα τα post σου, γιατί με έφεραν πιο κοντά του.
Τα φιλιά μου σε όλους σας και καλά μαγειρέματα...

Anonymous said...

Σχετικά με τα κινητά: ηρεμία, δοκιμάστε 6924 123456 ή ο,τιδήποτε άλλο. Δεν είναι το τέλος του κόσμου να δώσετε "λάθος" στοιχεία. Ισχύει και για διευθύνσεις (ηλεκτρ. ή όχι) αλληλογραφίας σε τοποθεσίες όπου δεν σας ενδιαφέρει να λαμβάνετε ταχυδρομείο. BTW συγχαρητήρια για την προσπάθεια σας και τις φωτογραφίες, διευκολύνουν κι εμάς τους άσχετους :-;

kiki said...

Εβίτα, θα σας γράψω και τη φρυγανιά. Μόνο λίγη υπομονή γιατί για να τη γράψω θα ήθελα και να τη φτιάξω. Θα τη βάλω όμως κάποια στιγμή.
Ανώνυμε/η, όπως τα λες είναι. Δεν είναι απαραίτητο να δώσουμε σώνει και καλά κινητό. Η κόρη μου χτες έφτιαξε λογαριασμό στο gmail και δεν της ζήτησε κινητό. Τουλάχιστον δε μου το είπε. Θα τη ρωτήσω για σιγουριά αν και είμαι σίγουρη.

Anonymous said...

https://www.google.com/accounts/SmsMailSignup1
Σ'αυτό μπήκα (όταν έκανα search στο google για το gmail) και ζητάει κινητό. Ίσως είναι ειδική υπηρεσία, αλλά αυτό μου'βγαλε και δεν μπορώ φυσικά να ψάχνω όλη μέρα το gmail. Έχω e-mail στο hotmail, με αυτό έγραφα αρχικά εδώ (και τώρα με βγάζει anonymous σ'εκείνα τα σχόλια, ενώ ως επισκέπτρια φαίνομαι κανονικά), αλλά και τότε δεν μπορούσα να βάλω νέο θέμα.
Αυτά για πλήρη εξήγηση.
Πρόβλημα δεν υπάρχει όσο είμαι απλή επισκέπτρια, αλλά όταν μου ζητάτε συνταγές να ξέρετε γιατί αποφεύγω να βάζω. Για μένα δεν είναι απλή διαδικασία εδώ, κι έτσι προτιμώ να διαβάζω και να σχολιάζω στα ήδη υπάρχοντα θέματα. Είναι απλούστερο!
Καλημέρα!

kiki said...

Αθανασία μου, το βλέπεις και μόνη σου γιατί σου ζητάει κινητό. Είναι ειδική υπηρεσία. Το λέει:SmsMailSignup. Παλιά, μέχρι προχτές δηλαδή, φυσικά και δε μπορούσες με το χοτμειλ σου να βάλεις ποστ γιατί πολύ απλά δεν ήσουν μέλος. Όλα τα μέλη είχαν κάνει ειδική διαδικασία. Είχαν ανοίξει λογαριασμό στο blogger. Σε αυτούς απευθύνονται και οι οδηγίες τώρα περί αλλαγής κλπ κλπ. Αν εσύ θέλεις να βάζεις ποστ, πρέπει πρώτα να γίνεις μέλος. Αν το θέλεις αυτό, μπορώ να σου κάνω εγώ πρόσκληση από το gmail μου και να ανοίξεις ένα λογαριασμό τον οποίο θα χρησιμοποιήσεις μετά και για να γίνεις μέλος εδώ.Αλλιώς όπως λες, μένεις ως έχει. Ελπίζω να έγινα κατανοητή.

Anonymous said...

Κι έτσι από περιέργεια δηλ.
πού πατάμε για να βάλουμε post?
Στη σελίδα αυτή δεν έχει κάτι τέτοιο, μόνο "SEARCH BLOG", "FLAG BLOG", "NEXT BLOG" και τέτοια έχει πάνω πάνω και στα δεξιά έχει μόνο τα προηγ.θέματα και τους bloggers... Εσείς πού κάνετε κλικ για να γράψετε νέο θέμα;
(γιατί σε άλλα sites φαινόταν, είχε π.χ. "post a new comment" κ.λ.π.)

kiki said...

Πατάς το Β πάνω αριστερά Αθανασία ή το εικονίδιο εκεί που λέει power blogger κάτω κάτω, αλλά ΑΝ είσαι μέλος. Αν ΔΕΝ είσαι μέλος δε μπορείς.Μόνο comments όπως κάνεις τώρα.

Anonymous said...

Ναι, εκτός από κινητό πρόσεξα ότι στο gmail απαιτούνταν πρόσκληση από άλλο μέλος. Άρα δεν είχα άδικο Κική. Δεν μπορώ ν'αποκτήσω μόνη μου e-mail στο gmail όπως γίνεται π.χ. σε yahoo και hotmail. Χρειάζομαι ή πρόσκληση ή κινητό.
Δηλ. αν μου στείλεις πρόσκληση μετά ανοίγω e-mail στο gmail υποχρεωτικά για να μπορώ να βάζω νέο θέμα εδώ; Δεν αρκεί το e-mail μου στο hotmail;
Εξακολουθώ να μην το βρίσκω απλό.
Αν και δεν έλαβα ποτέ τέτοια πρόσκληση και δεν το δοκίμασα, για να ξέρω. Θα δούμε...

Αθανασία said...

Πατώντας στο Β βγάζει το ...δικό μου blog ("Αθανασία") που δεν είχα καν σκοπό να δημιουργήσω και αν γράψω post μου το βάζει εκεί!
Εγώ δεν έχω καταλάβει πώς μπορώ να βάλω post εδώ! Δε θέλω δικό μου blog τώρα!

Juanita La Quejica said...

Ok, σου έστειλα πρόσκληση Αθανασία να ανοίξεις email στο gmail και βλέπουμε πως θα πάει. Πριν την αλλαγή του blogger, θα μπορούσες να έχεις γίνει μέλος όπως και οι υπόλοιποι, με οποιοδήποτε email account. Τώρα δεν ξέρω, δεν είμαι σίγουρη. Σου στέλνω και μια πρόσκληση από το blog, μήπως και μπορέσεις να γραφτείς με το hotmail σου. Διαφορετικά, θα πρέπει να ανοίξεις ένα gmail, που φαντάζομαι θα είναι πιο απλό τώρα που σου έστειλα πρόσκληση.

Αθανασία said...

ΟΚ, thanx θα δοκιμάσω!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...