Friday, March 30, 2007

Φράουλες στο ποτήρι

Εκτός από μέλη, το μπλογκ έχει και πολλές φίλες και φίλους που μας στέλνουν συνταγές όπως η Λαμπρινή και η Κατερίνα. Η Κατερίνα μας στέλνει την παρακάτω συνταγή.

Έρχονται φίλοι στο σπίτι και έχετε λόγω εποχής φράουλες μαριναρισμένες στο
ψυγείο; Να ένα γρήγορο και εντυπωσιακό γλυκάκι που θα σας βγάλει ασπροπρόσωπες.

250 gr MASCARPONE
250 gr γιαούρτι με 10% λιπαρά
φράουλες
ζάχαρη
ποτό της αρεσκείας σας
σταγόνες κουβερτούρας
Μαρινάρουμε λίγες φράουλες με ζάχαρη και κονιάκ ή ότι άλλο σας αρέσει
Χτυπάμε το mascarpone με το γιαούρτι στο μίξερ ή στο multi.
Σερβίρουμε σε κολονάτα ποτήρια. Εγώ χρησιμοποίησα παλιά κρυστάλλινα σαμπάνιας.
Ρίχνουμε τις σταγόνες της κουβερτούρας από πάνω και μετά διακοσμούμε με τις μαριναρισμένες φράουλες.
Αν το θέλουμε λίγο πιο γλυκό και αν θα φαγωθεί αμέσως ρίχνουμε και λίγο ζουμάκι από τις φράουλες. Ο άντρας μου το λατρεύει!!!
Στις φωτογραφίες είμαι καινούργια. Ελπίζω να είναι κατατοπιστικές.

Κατερίνα Π.

7 comments:

kiki said...

Ευχαριστούμε Κατερίνα. Είχα σκοπό να βάλω κι εγώ ένα ανάλογο γλυκάκι αλλά με πρόλαβες. Θα βάλω αργότερα μια παραλλαγή. Φιλιά!

Λία Π. said...

Kατερίνα, γλυκάκι με φράουλα και να μην είναι ωραίο;
Αλλά για πες μου δε χρειάζεται ζάχαρη στην κρέμα; Λέω για την περίπτωση που δε χρησιμοποιήσεις το ζουμί από τις φράουλες.

Κική, θέλουμε και την παραλλαγή και μην ξεχνιέσαι κάτι χρωστάς.

Juanita La Quejica said...

Υπέροχο δείχνει το γλυκό στις φωτογραφίες Κατερίνα. Και όπως γράφει και η Λία... γλυκό με φράουλα, μπορεί να μην είναι καλό;

Anonymous said...

Κατατοπιστικότατη Κατερίνα τόσο ώστε να τρέχουν τα σάλια . Το είδε και ο άντρας μου πριν λίγο και μου είπε οτι του άρεσε να του το κάνω , αν και θέλει μέσα παντεσπάνι ή σαβουαγιάρ .
Πολύ ωραίο κατοχυρώνεται:)

Penelope said...

Πολύ ωραίο και δροσερό γλυκό. Παραλλαγές μπορείτε να κάνετε και ροδάκινα (οταν είναι τις εποχής τους) ή μαύρα αρωματισμένα μούρα, αν είστε από τους τυχερούς που κάπου κοντά τους έχουν μουριές παραγωγικές και χωρίς καυσαέρια.

Anonymous said...

Ευχαριστω για τα καλα σας λογια στην πρωτη μου προσπαθεια.
Με ενθαρυνετε να επανελθω!!!!!!!!!!!!
Κικη ευχαριστω γαι την δημοσιευση!

kiki said...

Να είσαι καλά Κατερινάκι!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...