Wednesday, November 21, 2007

carrot & poppy seeds cake

Το έχω ξαναπεί. Από τότε που μπλέχτηκα με τα ελιξίρια η σχέση μου με τα υλικά της κουζίνας έχει αλλάξει. Ο μάραθος που αρωματίζει τη σούπα σας γίνεται αντιρυτιδικό ματιών, το μέλι του πρωινού μάσκα ενυδάτωσης, το ταπεινό αλάτι υλικό για scrub. Δεν είναι λίγες οι φορές που οι κρέμες μου προσπαθούν να μιμηθούν κλασσικές γεύσεις όπως η κρέμα βανίλιας παλιότερα ή η πρόσφατη mousse chocolat (not posted yet). Ως εδώ καλά θα μου πείς, σύνηθες το φαινόμενον. Αλλά να εμπνέεσαι από τα σκευάσματα για να φτιάξεις συνταγή βρώσιμη αυτό πάει πολύ. Σοφή η ρήσις της μητρός μου: Eσύ παιδί μου είσαι ανάποδος άνθρωπος!
Τα υλικά
- 1 κούπα ηλιέλαιο (ΒΙΟ please)
- 1 & ¼ της κούπας ζάχαρη
- 3 αβγά
- ¾ της κούπας χυμός καρότου
- 1 σφηνάκι Grand marnier
- 4 κούπες αλεύρι αυτο-φούσκωτο
- το ξύσμα από 3 μεγάλα πορτοκάλια (ΒΙΟ please)
- 4-5 δάκρυα μαστίχας
- 2 κ.σ. σπόροι παπαρούνας
Σημ: Οι εναλλακτικές κυρίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν αβγά Ω3, ζάχαρη, αλέυρι σκληρό αλλά λευκό πλιζ για να μην πειραχτεί το χρώμα και baking powder BIO.
Φτιάχνουμε το κέικ
- Σε ένα μπλεντερ βάζουμε τη ζάχαρη, το ξύσμα και τη μαστίχα. Τα χτυπάμε καλά.
- Χτυπάμε στο μίξερ το μίγμα της ζάχαρης και όλα τα υπόλοιπα υλικά εκτός από τους σπόρους παπαρούνας, για 4 λεπτά.
- Προσθέτουμε τους σπόρους και ανακατεύουμε.
- Βάζουμε το μίγμα σε λαδοαλευρωμένη φόρμα και το ψήνουμε (ανάλογα το φούρνο) στους 160- 170 βαθμούς για 1 ώρα.
- Η πηγή της έμπνευσης ήταν το σαπούνι που ποζάρει ανέμελα δίπλα στο κέικ και φυσικά περιέχει χυμό καρότου, μαστίχα και σπόρους παπαρούνας. Αλεύρι ξέχασα να βάλω!! This poor heart ήταν too φρέσκια για να ξεφορμαριστεί αλλά κάποιος έπρεπε να κάνει το μοντέλο.

11 comments:

Anonymous said...

kalhmeroudia sas!!!magissoula me ta xrusa xeria!!
h frontida sas den einai monon,gia thn ekswterikh mas emfanish alla kai thn eswterikh mas kaush!!!nastai kala!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ε, μα καλά λέει η Κλειούλα:)
Mας φροντίζετε και εσωτερικά και εξωτερικά και σας ευχαριστούμε!!
Η αλήθεια είναι ότι τον συνδυασμό καρότο-μαστίχα δεν τον έχω δοκιμάσει ποτέ και μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρων:)
Αλλά poppy seeds, που μπορούμε να βρούμε??

elie said...

Ένας ΒΙΟ άνεμος φυσάει εσχάτως στο blog μας... μ' αρέσει.
(Και τα κεκάκια με παπαρουνόσπορο, επίσης μου αρέσουν οπότε θα έχετε νέα μου σύντομα αγαπητή witch!)

Για την poor καρδούλα-μοντέλο δεν έχω λόγια (αλλά το μόντελινγκ απαιτεί θυσίες...).

Λαμπρινη said...

Τι όμορφο πορτοκαλένιο κεικ !!:))
Πολυ μοσχοβολιστό φαινετε !
Ευχαριστούμε κυρια Μάγισσα με τα Βότανα που φροντίζετε να διατηρήσουμε το αναγεννησιακό κορμί μας :)ρ :) :)

(Το σαπουνάκι μοιάζει λίγο με ακτινιδιο? Ελπιζω να μην προσβληθεί:) )

Juanita La Quejica said...

Αυτή η συνταγή θα αρέσει πολύ στη φίλη μου τη Ρουθ που τρελλαίνεται για καροτογλυκά! Σπεύδω να της την στείλω!
Η καρδούλα τί όμορφη που βγήκε! Μυρίζει μαστίχα άραχε; Και κάνουν και μια μιρκή απολέπινση οι παπαρουνόσποροι, τέλειο σαπούνι!

witchofdaffodils said...

γεια σας κόρες του γιαλού :)

(διαλειμμα από το σεμινάριο με τη σασα νταριο:)

κλειώ, είστε κόρη ευγενεστάτη. Αν τα χέρια μου ληταν χρυσά όπως λέτε και σας μερσώ, θα τα πουλούσα και θα έλυνα το πρόβλημα μου :)

έλενα ντιαρεστ, εμένα τουλάχιστον μου άρεσε ο συνδυασμός. Που θα βρειτε παπαρουνόσπορους? μα που αλλού, στο μπ@χ@ρ!

elie, αναγνωρίζω πως έχετε μια εμπιστοσύνη στα cakes μου :) Eχω την αίσθηση ότι θα σας αρέσει. Θα μεταφέρω τα γλυκά σας λόγια στο σαπούνι μου για να απαλύνω τον πόνο του μετά από την παρομοίωση της λαμπρινης με ακτινίδιο!


λαμπρινή, είναι καροτοπορτοκαλένιο. Πάντα φροντίζω τις αναγεννησιακές κόρες. Το σαπουνάκι αυτή τη στιγμή ωριμάζει άρα διαμορφώνεται και ο χαρακτηρας του. Οταν ωριμάσει πλήρως θα το ρωτήσω αν πληγώθηκε και θα σας ενημερώσω :)
ΥΓ πότε θα βάλετε κάτι το παραδοσιακόν? μου έλειψε..

sweet Jua, ελπίζω να της αρέσει..
Ακριβώς οι σπόροι παπαρούνας παίζουν το ρόλο του scrub (στο σαπούνι, να εξηγούμεθα:)
Υπάρχει υποψία μαστίχας αλλά κυριαρχούν τα αιθέρια κεδρου, πορτοκαλιού και litsea cubeba. Έχει και shea butter περιποιητικον.
Αν σας πω ότι τα μισά (τα 3 από 6 δηλ) μου τα βούτηξαν όι βάρβαροι πριν ωριμάσουν..

heart n soul said...

πειράζει αν εγώ φάω το heart σαπουνάκι, το φτιαγμένο τόσο soulfully?? μια χαρά εδώδιμο είναι, ανώριμο κι αυτό σαν κι εμένα, και αν πιστέψουμε τη μαμά μου, που μάλλον έκανε παρέα με τη δική σας, είμαι έτσι κι αλλιώς ανάποδος άνθρωπος. Επιπλέον τρώγοντας το σαπουνίδιον μπορεί να ξεπλύνω την ένοχη συνείδησή μου που ποθεί αυτό το κέικ!
ΥΓ: σαν πολύ ΑΕΚτζίδικη τη βλέπω αυτήν την κιτρινόμαυρη νοστιμιά. Πάνω στην ώρα βρήκα συνταγή για κέικ παντζαριού, θα του βάλω και άσπρο γλάσο, έγινα κατανοητή;)))

Μάγια said...

καροτοπορτοκαλόκεκο! perfect! και το σαπουνάκι μια γλύκα! (πώς έλεγε εκείνη η διαφήμιση παλιά, "αλλά μην το πιείτε, λουστείτε;" ένα τέτεοιο πράγμα!)

kiki said...

Πειράζει να κάνω σκραμπ με το κέικ και να φάω το σαπούνι; :-)))))

witchofdaffodils said...

heart dear, πολύ αυτοκριτική σας βρίσκω, μη βάζετε φραγμούς, αφού το ποθούτε να το γευτούτε ;)
ΥΓ ε καλά,δεν ήτο και τόσο κομπλικέ ο συμβολισμός. Θάνατος στους γαύρους!

Μάγια κόρη γλυκυτάτη σας μερσώ.

deli, leader των αναπόδων ανθρώπων, όχι, δεν πειράζει!

heart n soul said...

witch κι η αδερφή μου χανουμάκι είναι, έχω συνηθίσει πια:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...