Saturday, January 03, 2009

Ετικέτες


Τα διαστήματα που έχω άδεια από τη δουλειά, και ειδικά κατά τις περιόδους εορτών ή/και καλοκαιρινών διακοπών, με πιάνει μια μανία να τακτοποιώ τα διάφορα βαζάκια και μπουκαλάκια που υπάρχουν στα ντουλάπια ή τα ραφάκια της κουζίνας μου.Μου αρέσει να τους αλλάζω την εξωτερική εμφάνιση να τα ανανεώνω και γενικότερα να κάνω μια ταξινόμηση. Είμαι σίγουρη ότι οι περισσότεροι από εσάς κάνετε το ίδιο, έτσι είπα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες ετικέτες για βαζάκια μπαχαρικών, γλυκών αλλά και κρασιών που έφτιαξα η ίδια. Νομίζω ότι στην μεγεθυμένη προβολή τους είναι έτοιμες προς εκτύπωση σε αυτοκόλλητο χαρτί ετικετών.






















6 comments:

Νασος Παπαστυλιανού said...

Χρήσιμο αυτό Ρενάκι. Οποιος ενδιαφέρεται για ετικέτες κρασιών, έχω ένα ολοκληρο CD.

Rena said...

Εννοείται πως ενδιαφέρομαι προσωπικά Νάσο. Πως μπορώ να το έχω?

Νασος Παπαστυλιανού said...

Θα το ανεβάσω στο rapidshare και θα σου δώσω το link για να το κατεβάσεις. Ισως και απόψε μόλις τελειώσω το music download.

Νασος Παπαστυλιανού said...

OK κατέβασέ το από εδώ http://rapidshare.com/files/179499356/wine_labels.rar

Rena said...

Ευχαριστώ Νάσο!

hector said...

Νασο, διαβασα το comment σου γιατί ψαχνχ να βρω ετικετα για το κρασι που θα έχει στο γαμο της η ξαδελφη μου.
Μπορεις να ξανανανεβασεις το cd στο rapidshare γιατι εχει σβυστεί

thanks
hector

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...