Thursday, January 15, 2009

Αναποδογυριστή μηλόπιτα


Σίγουρα έχουμε πολλές συνταγές για μηλόπιτα. Η συγκεκριμένη μου αρέσει γιατί είναι εύκολη, γρήγορη και εντυπωσιακή στην εμφάνιση.

Υλικά
100 γραμ βιταμ
1 φλιτζάνι τσαγιού ζάχαρη
1 κουτ. σούπας κανέλα
4-5 μήλα μικρά σκληρά
καρύδια
Για το παντεσπάνι
4 αυγά
1 φλιτζάνι τσαγιού ζάχαρη
1 φλιτζάνι τσαγιού αλεύρι
1 κουτ. κοφτό σούπας μπεικιν παουντερ
1 βανίλια
Εκτέλεση
Λειώνουμε το βιταμ και το ρίχνουμε στο ταψάκι μας. Απλώνουμε τη ζάχαρη και την κανέλλα και βάζουμε τις ροδέλες των μήλων από πάνω και στις τρύπες τους τα καρύδια. Περιχύνουμε με το μείγμα για το παντεσπάνι και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για ½ ώρα στους 180 βαθμούς. Όταν είναι έτοιμο το βγάζουμε από το φούρνο και αναποδογυρίζουμε σε μια πιατέλα.

18 comments:

Maria B. said...

Ετσι ακριβώς μου αρέσει και εμένα η μηλόπιττα, είμαι λάτρης της και με καρυδάκια στα κενά είναι τρέλλα!!! Μπράβο Ρενάκι απο γεύση και απο παρουσίαση σκίζει!!!!!!!

το κομμάτι που έχεις κόψει είναι για μένα??? ούτε 5 λεπτά απόσταση δεν είμαστε....... σου 'ρχομαι!!!

heart n soul said...

all time classic, η καραμελένια!

Anonymous said...

Η πιο αγαπημένη μου μηλόπιτα!!
Η ζάχαρη απο πάνω γίνεται καραμέλα και εγω έχω το κακο συνήθειο να ροκανίζω τις τραγανές άκρες σαν το ποντικό!
Για ακόμα πιο καραμελέ γεύση βάζω μαύρη ζάχαρη.

Peter M said...

Geia sou Rena. Afto mou themeizei "tarte tatin"...bravo...ti ora n'artho gia kafe?

faraona said...

Εξαιρετικη η μηλόπιτα σου !!!!

Penelope said...

Κλασσσική συνταγή. Ως συμπλήρωμα θα έλεγα πως το παντεσπάνι θέλει και λιγάκι υγρό. Τον χυμό απο ένα μεγαλούτσικο πορτοκάλι καθώς και το ξύσμα για να μην πάει χαμένο...

Anonymous said...

Kalhspera! Teleia mhlopita. Etsi thn kanw kai gw mono pou vazw ta mhla me th zaxarh, to vouturo (kommatia) kai thn kanela prwta mona tous kanena misawro sto fourno kai meta rixnw to patespani. Ta mhla einai malaka h tragana? Giati an esu thn pshneis mish wra kai egw 30 ta mhla + 30 me to patespani hmmmm... Ygro den eixa skeftei na valw pote giati kai etsi mia xara ginetai.

Juanita La Quejica said...

Ετσι που την βλέπω και εμένα πετυχημένη tarte tatin μου θυμίζει. Εύκολη κιόλας, σου ξεφορμαρίστηκε και τέλεια, ωραιότατα.
Την μόνη μηλόπιττα που έχω επιχειρήσει να φτιάξω (μιας και με τα γλυκά δεν έχω επιτυχία, συνήθως τα κάνω μαντάρα γιατί δεν ακολουθώ κατά γράμμα τις οδηγίες) και κάποια στιγμή την πέτυχα, είναι αυτή της Καλλομαμάς που είχε δώσει η Kallie στο Hungry.
Ευκαιρία να δοκιμάσω και τη δική σου τώρα που υπάρχουν νόστιμα μήλα.

elie said...

Το αναποδογυριστό του πράγματος πράγματι θυμίζει tatin αλλά η ζύμη της tatin έχει μπόλικο βούτυρο αν θυμάμαι καλά και λιγότερα αυγά.

Juanita, η συνταγή της Ρένας είναι πολύ ασφαλής επιλογή ακόμη και για όσους δεν ειδικεύονται στα γλυκάκια ;)

Rena said...

Μαράκι μου είδες? Για σένα το κράτησα κι επειδή όπως θα πρόσεξες λείπουν δύο, το άλλο το φυλάω για το καφεδάκι με τον Peter.
Heart, όντως καραμελένια. Αγγελική σωστά τα λες. Με τη μαύρη ζαχαρη καραμελώνει τέλεια. Faraona, ευχαριστώ. Είναι πραγματι πολύ νόστιμη. Πηνελόπη μου, ίσως να χεις δίκιο δεν την έχω όμως δοκιμάσει αλλιώς. Γι αυτή την ποσότητα αλευριού τα αυγά κάνουν καλή δουλειά. Αν το δοκιμάσεις μου λες. Heidi, έχω δοκιμάσει και με τα δύο είδη μήλων (ανάλογα την όρεξη και το τι βρίσκεται στο σπίτι) δεν έχει διαφορά στην ώρα. Δοκίμασε καποια στιγμή να μη τα ψήσεις χώρια. Juanita, τι μου θύμισες με την tarte tatin! Την πρώτη και μοναδική φορά που δοκίμασα να τη φτιάξω΄ήταν με την περίφημη συνταγή της Τίνας. Όπου είχα βάλει το βουτυράκι με τη ζαχαρη και τα μήλα να λειωσουν και να καραμελώσουν σε μια πανέμορφη ταρτιέρα πάνω στο μάτι της κεραμικής εστίας και ξαφνικά ακούω ένα κραααακ και τι να δω? Είχαν φύγει τα μήλα, η ταρτιέρα και ότι αλλο φανταζεσαι και είχαν κολλήσει πάνω στην κουζίνα. Εκτοτε δεν ξαναδοκίμασα. Ασε που δε βρίσκω και πουθενα απο τοτε ίδιο σκεύος. Σνιφ...Πάντως να τη δοκιμάσεις. Δε θα σε απαγοητεύσει. Είναι πανεύκολη και πολύ νόστιμη.

ΕΛΕΝΑ said...

Η πιο παλιά και αγαπημένη συνταγή μηλόπιτας.
Εγώ πάνω από την ζάχαρη και κανέλα, τρίβω και ένα ολόκληρο μήλο.
Το αποτέλεσμα είναι πιο ... ζουμερό.
Ερχομαι με την Μαρία για καφέ:))

Rena said...

Ελενάκι μου κοπιάστε!! Σας περιμένω. Τριμμένο μηλαράκι ε? Σούπερ ακούγεται, θα το δοκιμάσω την επόμενη φορα :)

Rena said...

Elie μου, νομίζω πως έχεις δίκιο για το βούτυρο. Κάτι τέτοιο θυμάμαι κι εγώ. Όσο για ασφαλής επιλογή, σίγουρα είναι! Να πω μόνο ότι την έχει φτιάξει και ο μικρος μου ολομόναχος.

Juanita La Quejica said...

Πωπω! Επαθες τέτοια λαχτάρα; Αμάν! Εγώ θα είχα σταματήσει μέχρι και σκέτα μήλα να τρώω, χαχα!
Αφού την έφτιαξε και ο γιος σου, τότε με έπεισες, θα τα καταφέρω και εγώ!

Rena said...

Αχαχαχχα μη νομιζεις, Juanita, ούτε να τα βλέπω δεν ήθελα. Ευτυχώς πάνε χρόνια από τότε και ξέρεις ..τα στραβα ξεχνιούνται :))Είμαι σίγουρη ότι θα την καταφέρεις.

άλλη Αγγελική said...

H tatin είναι άλλο πράγμα (και "άλλο πράμα" βέβαια!). Για τα καλά καραμελωμένη, χωρίς καρύδια και με λίγη και λεπτή ζύμη - δηλαδή φύλλο και όχι παντεσπάνι ή κέικ. Και θέλει πολλή μαστοριά για να πετύχει και απόλυτα ελεγχόμενο φούρνο. Δοκίμασα μια φορά και ... έχασα κάθε ιδέα για τις ικανότητές μου ...
:-(

Τούτη εδώ η μηλοπιτίτσα πολύ καλή μου ακούγεται και κατάλληλη ακόμα και για μένα που είμαι άσχετη με την παρασκευή γλυκών
:-)

kiki said...

Σχεδόν με παρόμοιο τρόπο την κάνω κι εγώ. Η δική μου συνταγή έχει βούτυρο και μέσα στη ζύμη και πάνω στο ταψί. Μου αρέσει που η δική σου έχει λίγο βούτυρο.

Anonymous said...

ΚΩΣΤΑΣ Κ: Εγώ στη ζύμη έριξα και ένα σφηνάκι λικερ κανέλλας ΤΕΝΤΟΥΡΑ (Πατρινιό) και έγινε φανταστικό!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...