Monday, February 16, 2009

Χοιρινή τηγανιά με δενδρολίβανο

Ωραίος μεζές και γιατί όχι, κύριο πιάτο αν συνοδευτεί με καμιά πατατούλα ή ρυζάκι. Αυτές τις μέρες που τα κρεατικά έχουν την τιμητική τους είναι σίγουρα μια καλή και κυρίως γρήγορη επιλογή για το τραπέζι σας. Απαραίτητα συνοδευτικά ζυμωτό ψωμάκι και καλό κρασί.
Υλικά
1 Κg χοιρινή τηγανιά
Αλάτι-πιπέρι
1 κ.γ. Ρίγανη
1 κλωνάρι δεντρολίβανο
Χυμός 2 λεμονιών
3 κ.σ. ελαιόλαδο
Εκτέλεση
Ξεπλένουμε καλά το κρέας μας και το στεγνώνουμε με χαρτί κουζίνας. Σε ένα σκεύος προσθέτουμε το ελαιόλαδο και ρίχνουμε τα κομμάτια του χοιρινού. Μη βάλετε πολύ λάδι γιατί βγάζει και το λιπάκι του το κρέας. Προσθέτουμε τη ρίγανη και αφήνουμε να ροδοκοκκινήσει το χοιρινό. Σβήνουμε με το μισό χυμό λεμονιού, αλατοπιπερώνουμε και προσθέτουμε ελάχιστο νερό (περίπου ½ ποτηράκι του κρασιού). Αφήνουμε να σιγοβράσει μέχρι να έρθει να μελώσει. Λίγο πριν το τελείωμα προσθέτουμε το δενδρολίβανο, τον υπόλοιπο χυμό λεμονιού και αφήνουμε να πάρει μια τελευταία βράση. Σερβίρεται ζεστή.

11 comments:

ΕΛΕΝΑ said...

Ξεκίνησε η βδομάδα της Κρεατινής με πεντανόστιμη τηγανιά βλέπω!!!
Ωραία η προσθήκη δεντρολίβανου Ρενάκι, θα του πηγαίνει πολύ!!
Φρέσκο βάζεις?? Βρίσκεις??
Εγώ είχα ένα γλαστράκι αλλά δεν ... άντεξε, και είμαι σε αναζήτηση νέου.
Καλή βομάδα, πολλά φιλάκια:))

Rena said...

Έλενα ναι φρέσκο βάζω. Κι εγώ από το γλαστράκι μου:) Καλή εβδομάδα να έχουμε!!

elie said...

Ωραία η τηγανιά, και αυτή την εβδομάδα είναι... must! Εμένα μ' αρέσει και με ξύδι-δεντρολίβανο.

Nena said...

Ωραία ξεκινήσατε! Εμένα πάλι μ αρέσει το λεμόνι να το ανακατέψω με έτοιμη μουστάρδα και να τα περιχύσω όταν τελειώσει το ψήσιμο.

Anonymous said...

Ωραία η τηγανιά με το δεντρολίβανο Ρένα μου, ωραία και η παραλλαγή της Elie με ξύδι, ωραία και της Νένας με λεμόνι και μουστάρδα. Άντε μου ανοίξατε την όρεξη και είμαι ακόμη γραφείο!

Anonymous said...

Κι εγώ με λεμόνι και μουστάρδα την κάνω, και μάλιστα η φωτό σου έχει κάτι από κίτρινο και νόμιζα ότι βάζεις και μουστάρδα!
Μπράβο Ρένα! Ό,τι πρέπει είναι για τις χειμωνιάτικες Κυριακές :)

Juanita La Quejica said...

Καιρό έχω να φτιάξω... τώρα που μου τη θύμησες θα την βάλω στο πρόγραμμα. Πρέπει όμως να ζητήσω από τα πεθερικά να μου φέρουν από τας εξοχάς το φρέσκο δενδρολίβανο, γιατί τα τελευταία κλωνάρια τα έβαλα στρωματάκι σε ένα κοτόπουλο στο φούρνο.

άλλη Αγγελική said...

Με προβληματίσατε! Ξύδι ή λεμόνι; Μάλλον ξύδι που πάει καλύτερα με το δεντρολίβανο (και τυχαίνει νά ΄χω κι εγώ στο γλαστράκι μου :)

Rena said...

Για να πω την αλήθεια με ξύδι δεν έχω δοκιμάσει αλλά νομίζω θα του πηγαίνει. Αυτό με τη μουστάρδα μου αρέσε πολύ θα του δίνει μια πιο πικάντικη νότα. Προσαρμόστε το στα γούστα σας και νομίζω θα το ευχαριστηθείτε :)) Juanita μπορείς να βάλεις και ξερό αλλά αν το δοκιμάσεις βάλτο λίγο μετά την αρχή (τον πρώτο βρασμό).

kiki said...

Το δεντρολίβανο δίνει μια πολύ ιδιαίτερη γεύση στα κρεατικά και τις σάλτσες!

Anonymous said...

Πράγματι με δενδρολίβανο είναι φοβερό αυτό το φαγητό.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...