Wednesday, May 23, 2007

Prost !

Οι συνταγές για ποτάκια που ακολουθούν είναι αφιερωμένες στην Juanita , για να τις προσφέρει στα πεθερικά της και τους Γερμανούς φιλους τους .
Altbierbowle
Υλικά :
2 κουταλιες ζάχαρη
1 μικρο μηλο
150 γρμ φράουλες ή και βατόμουρα μαζι
3 μπουκαλια μπυρας παλιας 330ml
Για 6-7 ποτήρια ανάλογα σε τι ποτηρι θα σερβιριστει.
Βραζουμε την ζάχαρη με 50 ml νερο μεχρι να διαλυθει η ζάχαρη οχι παραπάνω. Κοβουμε τα φρουτα σε κομματακια και τους ριχουμε αφου κρυώσει το σιρόπι που φτιάξαμε.
Τα αφηνουμε σε δροσερό μερος καμια ώρα και μετα τα αδειάζουμε σε μια μεγάλη διάφανη γαβάθα οπου εχουμε βαλει την μπύρα ή αν θελουμε βαζουμε λιγο μειγμα στα ποτηρια και γεμίζουμε με μπυρα .
Διακοσμούμε με μια ολοκληρη φράουλα και λιγο μελισοχορτο.
Cool Strawberry
Υλικά :
4 φακελάκια τσάι φράουλα ή κεράσι
400 ml αφρώδες κρασί
Για 6 ποτήρια σαμπάνιας
Από την προηγούμενη μέρα ή αρκετές ώρες πρίν κάνουμε παγάκια με τα δυο φακελάκια τσάι . Η συνταγή έλεγε κανονικά παγάκια αλλα εγω νομίζω ειναι πιο πρωτότυπο και νόστιμο να γίνει με το τσάι ειδικά αν έχουμε και όμορφες παγοθήκες , εγω έχω την γνωστή με τις καρδούλες .
Κάνουμε τα άλλα δυο φακελάκια τσαι με 500 ml νερό . Αφήνουμε να κρυώσει καλά και γεμίζουμε ως την μέση περιππου τα ποτήρια μας . Προσθέτουμε το κρύο αφρώδες κρασί και τα παγάκια . Σερβίρουμε με μια μικρή φραουλίτσα .
Εγω δεν εχω ποτηρια σαμπάνιας το έβαλα για τις αναγκες της φωτογράφισης σε κρασιού.
Erdbeerbowle
Υλικά :
1 κιλό φράουλες
100 γρμ ζάχαρη
1 λεμόνι
2 πορτοκάλια
1 μπουκάλι λευκο ξηρό κρασί
1 μπουκάλι αφρώδες κρασί
Για 12 χαμηλα ποτηρια πχ ουισκι
Πλένουμε τις φράουλες και τις βάζουμε σε ενα λεκανάκι με την ζάχαρη και τον χυμό απο το ένα πορτοκάλι . Τα αφήνουμε στο ψυγείο για 2 τουλάχιστον ωρες .
Μολις οι φράουλες βγάλουν τα ζουμάκια τους τις αδειάζουμε μαζί με το υγρό σε ενα μεγάλο ομορφο διάφανο μπολ . Προσθέτουμε το κρασί και αφηνουμε στο ψυγείο για καμια ώρα . Πριν σερβίρουμε προσθέτουμε το λεμόνι σε φέτες και το δροσερό αφρώδες κρασί .
Για να μην τα πιειτε ξεροσφύρι , βάζω και μια μικρή πιατελίτσα με άσχετα αλλα νόστιμα συνοδευτικά :)
Σημειωση : Ηθελα να βάλω την συνταγή για την Juanita που την ζήτησε και τελικά ολα έγιναν ετσι ωστε να βγάλω και φωτο :) Η φιλη που μου τις έδωσε σήμερα κανει ενα παρτάκι για τις μαμαδες των συμμαθητών της κόρης της οπότε συννενοηθήκαμε απο χτές (απο χτες βραδυ παγάκια κανω!), ήρθε εδώ σημερα καναμε τις συνταγές και τις πήρε στο σπιτι της . Δεν βαλαμε στα κανονικά μπολ την μπύρα και τα αφρωδη κρασιά. Αυτα τα έκανα εγω , τα φωτογράφησα και τα ηπια στην υγειά σας :)
Χικ !

12 comments:

Juanita La Quejica said...

Τί να πρωτοδιαλέξουμε από δω; Πείτε μου γιατί με ζάλισαν τα όμορφα χρώματα και τα αρώματα που σχεδόν μπορώ να τα μυρίσω!
Ευχαριστώ πολύ Λαμπρινή. Τον λογαριασμό του Ορέστη Μακρή θα ξέρει ο Δ. πού να τον στείλει ε; Να είσαι καλά!

Λαμπρινη said...

Juanitaki mou , εγω χτες (λυπομουν να τα πετάξω) για τους ΑΑ ημουν! χαχαχα

Να πω και μια αληθεια , οταν ειδα τις συνταγές ..μα τι πίνουν οι ανθρωποι σκεφτομουν!!
Ειναι ομως μυρωδάτα και ιδιαίτερα , προσωπικά μου αρεσε πολύ το τελευταίο , μετα το τσαγένιο και τελος η μπύρα γιατι δεν ειμαι φιλος της μπύρας ουτως ή αλλως .
Σε λαθος χώρα ζω :)

kiki said...

Κοίτα βρε ωραίο ποστάκι που έφτιαξε το κοριτσάκι μας! Μια χαρά! Τέλειο και χρωματιστό! Μπράβο, μας έλειπαν ποτάκια!

Nena said...

Γειά σου Λαμπρινούλα με τα ωραία σου. Στην υγειά του Χάρη!

witchofdaffodils said...

πολύ πολυ ωραία συνταγή! μερσι :)

elie said...

Γεια μααααααας!

Λαμπρινη said...

Κοριτσακια μου , αν ειναι να πιάνει πίνοντας η ευχή "Γειά μας" τοτε ειμαι ικανή βαρέλια μπύρας να κατεβάσω:)
Υγεία για όλους μας :)
Να στε ολοι καλά για τα γλυκά σας λόγια:)

ΕΛΕΝΑ said...

Τώρα εγώ, δεν κατάλαβα. Αυτά όλα είναι για την Juanita ή μπορούμε να πιούμε και μεις κάτι τις?? Η δεν άφησες τίποτα, ούτε για την Juanita, εεεε???
Και τα μεζεδάκια γιατί τα λες άσχετα? Ειδικά αυτό στο μπολάκι (γαριδοσαλατούλα δεν είναι?) μιαμ μιαμ

Rena said...

Λαμπρινή χτύπησες ευαίσθητο σημείο. Εμένα καλύτερα να με ποτίζουν παρά να με ταίζουν. Το Prost δείχνει άπαιχτο αν και νομίζω ότι το cool strawberry μαγεύει.

elie said...

Αλήθεια, με αυτό το "μπύρα παλιά", τι εννοείς?

Λαμπρινη said...

Χαθηκε το προηγούμενο σχόλιο! γκκρρ

Ρενάκι μου , Prost σημαίνει στην Υγειά μας :) Ιδέα της Juanita ο τιτλος:) To cool ειναι αρκετά ιδιαίτερο και νόστιμο .

elie μου εχω χαθεί εδω με τις μαυρες, ξανθές , παλιές , φρέσκες , κοκκινες, pils κλπ κλπ μπύρες :)
Φυσικά δεν εννοω ξεθυμασμένη!
Για να μην σε μπερδέψω και σένα .... μια amstel ειναι μια χαρα :)
Αν πραγματικά σε ενδιαφέρει θα σου στείλω μαιλ με ανάλυση:)

Rena said...

Αχχχ άσχετη από Γερμανικά

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...