Monday, January 14, 2008

Μελιτζανόπιτα

Μια τάρτα της Πηνελόπης ήταν η αιτία. Η πρόσκληση, που έκανε ο άντρας μου σε φίλους, για να δουν ποδόσφαιρο, 2 ώρες πριν αρχίσει το ματς, υπήρξε η αφορμή!
Όταν μάθεις τα νέα, Κυριακή απόγευμα, τι κάνεις? Με δεδομένο ότι «ντιλίβερι» πίτσας, εδώ, δεν κάνουν….Ψάχνεις το ψυγείο και κάνεις «εκκαθάριση»! Θυμήθηκα την τάρτα μελιτζάνας της Πηνελόπης και αφού της ευχήθηκα νοερά τα καλύτερα, ανακάλυψα ότι θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν ταυτοχρόνως:
1 πακέτο Φύλλο κρούστας
2 μελιτζάνες
1 κρεμμύδι
1 πράσο
6 κολοκυθάκια
4 ντομάτες μικρές
λίγη φέτα
Μαϊντανό
Δυόσμο
3 κουταλιές ρύζι
1/2 φλιτζάνι λάδι
Αλάτι.
Κόκκινο πιπέρι.
Ψιλόκοψα στο multi το κρεμμύδι, το πράσο και τα λοιπά λαχανικά και τα σωτάρισα ανακατεύοντας, μέχρι να εξατμιστούν τα υγρά. Παρέλειψα την διαδικασία ξεπικρίσματος της μελιτζάνας που αναφέρει η Πηνελόπη στην τάρτα μελιτζάνας της (λόγω ανυπαρξίας χρόνου και γνώσης ότι εδώ στην μαύρη ήπειρο οι μελιτζάνες δεν είναι πικρές). Έστρωσα τα φύλλα κρούστας, λαδώνοντας με πινελάκι, σε πυρέξ, βάζοντας ανάμεσα την γέμιση των λαχανικών, την φέτα και λίγο ρυζάκι.
Έψησα στον φούρνο στους 180, στον αέρα, για μια ώρα και να το αποτέλεσμα!

15 comments:

Penelope said...

Ως "υποκινήτρια" της Μελιτζανόπιτάς σου καλή μου Αγγελική μπορώ να έχω το κομματάκι της φωτογραφίας;
Ωραιότατη είναι. Και ως λάτρης των πιτών υποκλείνομαι!

ΕΛΕΝΑ said...

Κι εγώ θα κόψω ένα άλλο κομματάκι μιας κι η Πηνελόπη πήρε αυτό της φωτό;-)
Λατρεύω οτιδήποτε φαγητό(ή και γλυκό) έχει μελιτζάνα και η πιτούλα σου φαίνεται νοστιμότατη!!!
Εντύπωση μου έκανε που δεν έχεις βάλει καθόλου αυγά:)

Anonymous said...

Καταπληκτική !!!
Μου αρέσει που έχει μπόλικη γέμιση!!!

ΕΥΗ

Anonymous said...

Τι τσουπωτή και αφράτη πιτούλα !!
Μπράβο σου Αγγελικούλα μέλι :)

Αυτό ειναι το όμορφο με το μπλοκ . Περισσότερο απο τις συνταγές ειναι και οι ιδέες που ανταλλάσσουμε και βλέπουμε τις διάφορες παραλλαγές :)

Ειναι λίγο εκτός εποχής τα υλικά (αν και εδω πλεον τα βρισκεις ευκολοτερα απο οτι το καλοκαίρι) οποτε επιφυλάσσομαι να την δοκιμάσω αργότερα :))

Αγγελική Ν said...

Πηνελόπη μου, έχεις πάντα θετική επίδραση σε μένα!
Έλενα(κι) τα αυγά δεν είναι απαραίτητα! Και επειδή ο βασικός αποδέκτης των φαγητών μου έχει χοληστερίνη, τα αποφεύγω!
Εύη μου, αυτό με την γέμιση… είναι μεγάλη συζήτηση. Θεωρώ ότι το παράκανα… Έγινε πολύ «τσουπωτή», που λέει ευγενικά η χρυσοχέρα Λαμπρινή!
Λαμπρινούλα μου, βλέπεις εδώ καλοκαιράκι έχουμε, οπότε η μελιτζάνα είναι εντός εποχής! Όσο για την αλληλεπίδραση μας, μη το συζητάς! Συγκοινωνούντα δοχεία θα έλεγα!
Θα έπρεπε να μνημονεύσω και την Αρχοντία: "όχι άλλο κρέας"

kiki said...

Ωραία ιδέα Αγγελική. Μα πως πάει η φέτα με τη μελιτζάνα!!! Τέλεια δεν ταιριάζουν;

Αγγελική Ν said...

Κικήτσα, φέτα, μελιτζάνα και ντομάτα (συμπληρώνω)!
Αυτό είναι για μένα Μεσόγειος!

Μάγια said...

τι ωραία πιτούλα είναι αυτή! αυτή η δεύτερη φωτογραφία με έχει υπνωτίσει!

Juanita La Quejica said...

Πλούσια πλούσια φαίνεται η πίτα σου! Περίσσεψε καθόλου και για μένα που λατρεύω τα λαχανικά;

Αγγελική Ν said...

Σ ευχαριστώ, Μάγια μου!

Μπα, Χουανιτάκι ψίχουλο δεν έμεινε!
Αλλά, μόλις ακούσω ότι μπήκες στο αεροπλάνο προλαβαίνω να την ξαναφτιάξω!

Anonymous said...

Aggelikoulaaaa!!ti kanate??kanena kommataki!toso doulaki!den emeine gia to pseuto ollandaki???(eimai Ellhnida)pws,na to kanoume??loipon meiname sto kommataki,etsi to eksafanisate oooooolo???tha to balw kai auto sto programma,pou tha mou paei???filakia!!!

elie said...

Ωραία η ...εκκαθάριση του ψυγείου και το αποτέλεσμά της!

Αγγελική Ν said...

Κλειώ μου, πως να μπορούσα να σου έστελνα! Σαν Ελληνίδες του κόσμου, μας ενώνει και κάτι ακόμα: και εγώ (και) με Ολλανδούς έχω να κάνω! Η Ν Αφρική Ολλανδική αποικία ήταν! Τα Άφρικαανς είναι Ολλανδικά (της πλάκας)

Elie, την επόμενη μέρα να δεις, το ψυγείο πως έλαμπε!

Katerina ante portas said...

Πολύ την πάω αυτήν την πίττα! Αλλά φάτε μάτια..
Εγώ στη μελιτζανόπιττα βάζω και λίγο καρυδάκι, έτσι για να βάζω ιδέες! :)

Αγγελική Ν said...

Κατερίνα μου, θα είναι ωραία η πρότασή σου με το καρύδι και στην γεύση και στην υφή
Ευχαριστώ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...