Thursday, May 22, 2008

Ένα τραπέζι για/με τους φίλους μου

Ένα τραπέζι που όλοι ήταν εκεί:
Η Έλενα με την ιδέα για την πατατοσαλάτα φόρμας
Η Juanita με την ιδέα για το ρολό τυριού
Η Penelope που της αρέσει η ξινομυζήθρα που έβαλα στην τάρτα με σπανάκι
Η Αγγελική Ν. με τα ωραία κοσμήματα για τα ποτήρια, όσο και να ψάξω δεν βρίσκω τόσο όμορφα και εξακολουθούμε να μπερδεύουμε τα ποτήρια μας
Η witch και η heart που νομίζω ότι θα τους άρεσε η μακαρονοσαλάτα με μελιτζάνα (η ιδέα της sgr!). Το ίδιο και η Nena που θα το έβρισκε καλή ιδέα για τον σύζυγο που δεν τρώει κρέας
Η άλλη Αγγελική με τα ελληνοκινέζικα ρολά της που πολύ ήθελα να φτιάξω αλλά δεν προλάβαινα με τίποτα
Ο Gianni, όταν διάλεγα τα κρασιά μας
Η Αρχοντία με την ιδέα για το "σουφλεδάκι" τυριών με κανταϊφι και η Κική που θα λογάριαζε πόσες θερμίδες έχει (oneiromageiremata, ευχαριστώ και για το γεμιστό ψωμάκι!)
Η Λαμπρινή που θα με ρώταγε αν βοήθησε η κόρη (ναι, βοήθησε!)
Η Σταυρούλα Μ. με το γιορτινό της ρύζι που επίσης δεν προλάβαινα να σκαρώσω κι έτσι αρκέστηκα σε ένα απλό φορμαρισμένο πιλαφάκι.
Η Κατερίνα και το τελευταίο της post, όσο σκεφτόμουν ότι ευτυχώς φέτος η γιορτή δεν συνέπεσε με τη Eurovision (το Champions League δεν μας ενοχλεί) γιατί όλο και κάποιο πιτσιρίκι θα ήθελε ανοιχτή τηλεόραση.
Η φίλη Κλειώ, πάντα με τον καλό της λόγο

Και, βέβαια, με τη φυσική τους παρουσία, φίλοι και συγγενείς που δεν πτοήθηκαν από την εργάσιμη μέρα και βρέθηκαν μαζί μας, αψηφώντας αποστάσεις, κίνηση, κούραση. Με τις ευχές τους (γιόρταζε ο καλός μου, ντε), την απλόχερη αγάπη τους, την καλή τους κουβέντα και τα κο(μ)πλιμέντα τους.

Παλιά όταν με ρωτούσαν για κάποια συνταγή έλεγα "τη βρήκα στο internet" τώρα λέω "μου την έδωσε μια φίλη μου". Και το εννοώ.
Ευχαριστώ για την πολύ όμορφη βραδιά που περάσαμε. Σας είχα όλους δίπλα μου.

11 comments:

Αγγελική Ν said...

Έλλη μου, χρόνια πολλά!

Τα στολιδάκια υπόσχομαι να στα φτιάξω, δεν μπορεί οι φίλοι μας να μπερδεύουν τα ποτήρια τους...Νροπή (μου)!

Να είσαι καλά και να είναι πάντα ανοικτό το σπίτι σου, γεμάτο φίλους!

Juanita La Quejica said...

Καλημέρα!
Με κίνδυνο να ακουστώ γλυκανάλατη, με συγκίνησαν τα λόγια σου Elie!
Να χαίρεσαι τον άνδρα σου και να τον γιορτάζεις μαζί με τους αγαπημένους φίλους και τους συγγενείς μέχρι τα βαθειά γεράματα!
Η γιορτή σας καθημερινή και στην Αθήνα, έρχεται σαν μια διαφορετική απάντηση σε μια κουβέντα που είχαμε χθες κατιδίαν με το Καλλοποπάκι. Όταν με ρώτησε αν έχω να πάω σε κάποιον εορτάζοντα, της απάντησα ότι ξεχνά ότι α.έχω διάβασμα και β. και κυριότερο, ζω στην Αθήνα, που κανείς μας πλέον δεν γιορτάζει καθημερινή και ελάχιστοι ανοίγουμε το σπίτι μας ούτως ή άλλως, έχουν αλλάξει οι εποχές και έχουν κλείσει οι πόρτες για πολλούς λόγους.
Η δική σου γιορτή όπως καταλαβαίνεις, με διαψεύδει περίτρανα και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ χαίρομαι γι αυτό! Τρέχω να το πω στην Κάλλη, που μετά από τη χθεσινή κουβέντα μας, έχει σχηματίσει λάθος εικόνα!

άλλη Αγγελική said...

Να τον χαίρεσαι!
Τι γλυκό ποστ!
Κι εγώ ... γλυκανάλατη, σαν τη Χουανίτα... :-)
... που μου δίνει κι εμένα τη λάθος εικόνα (που τώρα παραδέχτηκε ότι είναι λάθος!) ...

kiki said...

Τι γλυκό ποστ Elie...Μπράβο...
Χρόνια πολλά! Να τον χαίρεσαι! Πάντα να γεμίζεις το τραπέζι σου με/για τους φίλους με ωραίες ιδέες που οπωσδήποτε θα έχουν τη δική σου πινελιά!
Τώρα...για τα ποτήρια...Μέχρι να στα φτιάξει η Αγγελικούλα, παρακολούθησε το λιντλ πότε θα φέρει δαχτυλιδάκια πάλι. Γράψου στο σαιτ του για να σου έρχονται οι ενημερώσεις. Εγώ από κει είχα πάρει πάμφθηνα.

ΕΛΕΝΑ said...

Εγώ αν και συνήθως γλυκανάλατη, τώρα είμαι ....θυμωμένη.
Γιατί κυρία μου δεν μας είπες τίποτα εχθές?? Διότι εσύ μπορεί να γιόρτασες τον καλό σου ανήμερα, αλλά εμείς του ευχόμαστε ... κατόπιν εορτής:P
Anyway, σε συγχωρούμε για πρώτη και τελευταία φορά (του χρόνου θα το θυμόμαστε)
Να τον χαίρεσαι τον αντρούλη σου elie ΜΑΣ, πάντα να τον αγαπάς και να τον φροντίζεις τόσο όμορφα, κι αυτός να αγαπά και να καμαρώνει την καλή του που δεν πτοήθηκε από "καθημερινές" και λοιπές δυσκολίες και του ετοίμασε τόσο όμορφη και πλούσια γιορτή για να τον ευχαριστήσει!!
Και του χρόνου:))

Katerina ante portas said...

Χρόνια του πολλά και καλά για κείνον και για τους δυό σας!

Εντυπωσιάστηκα, όχι μόνο από το γιορτινό σου τραπέζι αλλά και τη λεπτότητα της σκέψης, αγαπητή μου φίλη!

Ε να μην έρθω και εγώ με άδεια χέρια, μια εύκολη συνταγούλα (τα εύκολα τελευταία τα προτιμώ) για marquises, βήμα-βήμα

elie said...

Είχα κι εγώ την ανησυχία μήπως φανεί μελό το ποστ και προβληματίστηκα αν αυτά που πέρασαν από το μυαλό μου έπρεπε να τα καταγράψω και να τα ποστάρω.
Μετά σκέφτηκα γιατί όχι; και πάτησα το κουμπί. Ας είναι και μελό, ας είναι και γλυκανάλατα ας είναι ό,τι θέλει, εγώ τα υπογράφω.

Ευχαριστώ για τις ευχές, όλους!
Αγγελικούλα Ν., κάποια στιγμή θα ασχοληθώ με τα χειροποίητα δαχτυλιδάκια και θα σε γεμίσω απορίες, μέχρι τότε θα λοξοκοιτάω στα lidl που λέει η Κική.
Έλενα γιατί μαλώνεις; είμαι ευαίσθητο παιδί, πληγώνομαι :))))

Που είναι η maya να της στείλω ταπεράκι να μην κουράζεται σήμερα που έχει και συνέντευξη...

heart n soul said...

elie πάντα έτσι όμορφα να περνάτε, πάντα να γιορτάζετε και να χαίρεστε! και Χρόνια Πολλά! εγώ από όλα κεράστηκα πάντως στο τραπέζι σας, είμαι φαγανό εγώ!:)

Αγγελική Ν said...

Elie, είναι εύκολα! Έχω φτιάξει εκατοντάδες...
Ρώτα ότι θες!
Το προγραμματισμένο ταξίδι στην Αθήνα είναι τον Αυγουστο. Εύχομαι, για 1η φορά, να μη χρειαστεί να έρθω νωρίτερα (ο παπππούς ήταν άρρωστος και γιαυτό...καλύτερα να μην χρειαστεί)
Χαζεύω ακόμα την φωτογραφία. Ωραία παρουσίαση!

Μάγια said...

άκουσα τη μαγική λέξη "ταπεράκι;" έφτασα! ευχαριστώ! :)

να τον χαίρεσαι τον καλό σου, πάντα να γιορτάζετε με τους αγαπημένους σας (τυχεροί οι αγαπημένοι σας btw, χίλια δυο καλούδια τους έκανες!) πολύ ωραίο το blog σου πραγματικά!

Anonymous said...

mia akoma euxh apo kardias!!!
gia sena ton antrouli sou!!gia olh thn oikogeneia!!!kai tou xronou!!!me xares!!!ygeia agaph!!!kai ola ta kaloudia tou kosmou!sto trapezi sas!!!
den einai kako matakia mou!na afhnoume thn kardia mas na grafei!!
filakia!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...